TERDELETE POST BEST....

ni rase macam nk makan fon je ni... korang ade kan bace entry aku yang "Aku, Akis, Gym Dan Seram tu? ok bawak bertendang orang sebelah memasing ye.. entry tu dah kne delete by anak buah aku smlm... hadoila... ko tau la budak2 kalo da dapat fon n main game kan.. abes sume die godek2 tau2 ade je bende yang dah terdelete....
nak marah tiada gunna lagi..
so kalo korang nak bace lagi kisah tu boleh bace kat entry kak peej la...

klik sini je...

cite sebijik macam cite yang aku buat aritu... kalo nak tulis blek kang ade lak yang lain dr yang asal kan... tp boleh je kalo nak cite smula.. tgkla ade permintaan ke tak nnt kan kan kan... 


ok tu je...bai!
 

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails