Acasia Bollywood Dance 2014...

Skang dah reti buay show plak uollssss... Kemain lagi kan.. siap upload dlm youtube lagi.. hahahaaa... What ever it is, saye sume menari... Xkisah la tarian ape pon.. mak on je nyah... Lame gile trainning step dance ni kot.. dari disember lepas (2013) pastu show batal la, xde payment la, xde orang nk mnari la.. atlast today (10 februari 2014) baru la dpt jejoget dpn org ramai cmni.. nasib baek la utk puspanita KPDNKK je pon tapi nebes nye la wehhhh.. sosak dado den... Even ade byk yg lupe step la, tpijak suar la in the end akhirnye berjaya gak show ni.. nah.. enjoy la tgk video ni.. aku upload dlm youtube tros toqqq.. ko hado...?! Heheheeee

https://www.youtube.com/watch?v=ugRLHZppvtI&feature=youtube_gdata_player

TERDELETE POST BEST....

ni rase macam nk makan fon je ni... korang ade kan bace entry aku yang "Aku, Akis, Gym Dan Seram tu? ok bawak bertendang orang sebelah memasing ye.. entry tu dah kne delete by anak buah aku smlm... hadoila... ko tau la budak2 kalo da dapat fon n main game kan.. abes sume die godek2 tau2 ade je bende yang dah terdelete....
nak marah tiada gunna lagi..
so kalo korang nak bace lagi kisah tu boleh bace kat entry kak peej la...

klik sini je...

cite sebijik macam cite yang aku buat aritu... kalo nak tulis blek kang ade lak yang lain dr yang asal kan... tp boleh je kalo nak cite smula.. tgkla ade permintaan ke tak nnt kan kan kan... 


ok tu je...bai!
 

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails