Instagram Polaroid Camera Hensem Idaman Kolbu



ko tau tak maksud hensem? 
hensem tu kalo ko tgk skali ko nak tgk lagi banyak kali.. faham...
ok abaikan...
ni ade gadget yang 

super bapak hensem senggama minda haram jadah kuasa lapan belas ratus juta ribu  super saiya dewa dewi 7 petala langit sembahan bumi!!!!
saye nak ni... 
 mane la nak dapat ni..
 babeng btol... 
naaakkk!!!!!
naaaakkkkk!!!!!!

nah.. 
bagi korang jamu mata gak macam aku...
 naaaakkk!!!!
naaakkkkk!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. created n designed by ADR studio
2. called ‘Instagram Socialmatic’
3. it is a flat touch screen camera 
4. with a built in printer
5. 16GB of storage capacity
6. own WiFi and Bluetooth functions
7. meaning you can directly share it with your friends through Facebook, without having to print the pictures out! 

this is super crazy fucking shit cool gile babeng kambing lembu ayam itek ikan kekek mak iloi iloi!












credit pictures n informations from designtaxi.com


xtau dah nak cakap ape...
senggama minda berterusan dah ni...
mane nak dapat ni... 
tolong anyone...
or nak bagi aku hadiah beday pon ok gak..
memang aku peluk ko yg bagi tu..
btol ni... 

p/s: kepada kamu... nnt saye nak ni ye.. janji tau tau!!!

ok tu je...bai!
 

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails