Anees Dah Kawen

 ok.. this is super-duper-basi-story.... hahahaaa... ekceli aku memang nak update but banyak sangat hal lain.. so ni kira bayar hutang la... last saturday, aness bersanding.. 
ok, the end.

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

 muahahahaaaa.... siot je kan... ok ok... 8 September 2012 memang hari bersejarah la buat Anees Binti Ahmad, my dear bff... now 4 of us dah selamat jadi MRS... only 3 left.. tunggu je la whose nest kan... hehehee...

 anees pnye reception kat Taman Botani... cantek gile la receptionnye tu... masalahnye , aku bole tak bawak camera... of all days , hari kawen anees la aku bole lupe bawak camera kan... demit.. but its ok... enol, n tira bawak camera... memang nanti gamba sume aku cilok je la dari korang.. wakakakakaaa..

but for now, aku sempat amek mane yang sempat je la... later aku masukkan gambar yang bakal aku cilok dari album tira n enol...mikhikhik... time aku sampai dengan enol, izni n tira dah sampai... eta as the pengacara majlis... but sempat gak la snap pic the 6 of us... why six? sebab macik farah masih belum sampai... so rongak la 7 of us... but lepas kitorang balek, farah sampai... too late...


alisya paling glemer... hehehee

me n tira.. aku tak gumuk.. itu efek angin... -___-'

nampak tak anak enol ni cover spek so tak jatuh... clever girl!!

so sempat la gak bergamba gile bersama kan... just farah je tak sempat.. xpe xpe... so makanan pon sedap gak... just time tu agak panas... dah petang petang sket baru la ade angin... so very nice scenery kat Taman Botani tu... sempat gak salam dgn mak n apak anees... they look very happy... tumpang gembira gak la utk dorang.. heheee

so, selamat pengantin baru, anees... happy honeymoon with ur hubby on your London Trip nanti ok... love u, babe!





 credit pictures by http://www.dreyanzcolour.com



p/s : 4 down, 3 to go...cc to farah...heheeee ;P





ok tu je...bai!
 

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails