Rumah Hantu Seksyen 2 Ade 2?

 haaa... aku tau korang sume memang suke bab bab cite umah hantu kat shah alam ni kan...? aku tau la sebab aku pon suke... so aku pon menggoogle la Rumah Hantu Seksyen 2 Shah Alam ni... pastu aku terbace la kat blog zuarxpdc.blogspot ni ( click ) aku ni penakut tapi nak gak tau cite cite seram ni... pastu aku nyesal la sebab tak bile tido memalam nanti kan....

so back to the story....  

takkan la umah tu dah kne roboh kot.? ape kate korang yang dok area shah alam tu gi la usha umah tu... korang kan berani macam aku... kite kan geng... gi la ea... ni alamat die... no umah tak tau tapi no jalan n seksyen brape tu tau la...

Jalan Sri Cempaka, Seksyen 2

mengikut stetmen si zuar ni, ade lagi 1 umah misteri laen... 

"Sebuah lagi rumah yang didakwa misteri terletak di Jalan Bunga Raya, Seksyen 2. Terdapat sebatang pokok besar di tepi banglo itu dengan daunnya menyentuh tingkap rumah. Banglo dua tingkat itu sedang diubahsuai dipercayai oleh pemiliknya yang baharu."


alamat aku dah bagi.. 2 jalan yang berlainan.. satu jalan Bunga Raya... lagi 1 jalan Sri Cempaka... so korang carik, kalo berani nak snap gamba, lagi bagus... pastu korang report la balek kat aku ape jadi sbenarnye... is it still the same house or memang dah tukar 100% jadi umah baru? ok?

kalo korang berani la... 
aku dah kekonfem penakut...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


so anything sila laporkan kepada aku, roger and out!

ok tu je...bai!



 

2 comments:

rahman ya habbi said...

beres .. nanti aq post kan

rahman ya habbi said...

http://www.queachmad.com/2012/07/misteri-penjelasan-berhubung-rumah.html

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails