Tingkat 10 KPDNKK

ni kes hari khhamis aritu... ade meeting dengan orang2 hebat nih... gile ko meeting dgn TKSU tuuuu... ko hado?! xdo kan... meeting ni dengan agensi luar skali... ade POLIS, IMIGRESEN, ASKAR, MARITIM, and banyak la lagi.. agak pemalas dan kelupe utk taip gtau korang..tp mmg lebih kepada malas...heheee

so aku as KULI ni mne la penah nak naek bilik mesyuarat grand macam kat tingkat 10 opis aku nih.. ha?! tingkat 10? ye la... opis aku ade 13tingkat je pon... ni kite top 3 punye tingkat le nih... bilik mesyuarat yang sangat best la... 

best kalo jadi port tido aku... ahaaaaks!

so aku xde la jadik peserta mesyuarat tu kan, aku jenis lelepak kat luar bilik je... lagipon aku stakat JKKKMakanan je utk aritu... bole?hahahaa betulla... 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ni aku tunjuk gambar hall of fame die...cun!
gambar KSUs lagi ramai dari gambar MENTERIs

so agak terkesima la tengok floor tu... 

ok tu je...bai!




No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails