Nad's First Counter Day

hai sume... arini agak tak berape best utk aku lah sebab kne jage kaunter... ko tau tak selame aku idop ni xpenah dok jage kaunter? aku datang dok ngadap orang kat kaunter ade la macam kaunter bank, kaunter pos opis, counter strike dan sebagainye... ko gile nokk aku tatau nak buat ape kat sini... bile aku dok sini tadi, terase macam nak nanes dowh! gile gigil aku... tapi gigil sebab sejuk tahap cold storage dowh dalam nih... dan sebab aku mne la tau nak bebaek dgn orag weh.. aku ni pendiam okeh! #MPATDD dan aku juga agak sombong gitu #MPATDD

Electronic Queue System Divice

tadi ade sorang customer datang kat aku... dan sebelum tu ade PUAN ni datang kat aku sroh aku tekan this Electronic Queue System nih... ko gile weh... aku nampak mende tu dlu aku mmg jenis suke nak teka-tekan nih... tapi bile dah kne jage kaunter ni, PUAN tu cakap kalo mende tu berbunyik, aku kne tekan button ENTER so customer akan berurusan dengan aku...w0ooo... tak moooo!!!!

tapi orang kate dah tugas kan.. so aku tekan la gak.. 
and the first customer for today is at 8.03am
ko gile tokk awal gile mamat nih datang... tapi die pon buat keje die gak kan... so aku ni pon layan la die... die nak tau status dokumen die... so aku yang naif ni pon purak-purak la carik name die dalam buku mane la tau ade name syarikat yang die sebut kan... pastu baru la mamat ni cakap die nak notis die dah siap ke belom.. mangkok tau... sebelah aku je kot dokumen tu... nebes punye pasal kan..huw0ooo... so aku bagi mamat tu, die tulis dalam buku and DONE!! 

ONE HAPPY CUSTOMER SERVED!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

tadi penyelamat aku datang... yeay for SUPER-DAYAH! shes a saver... bile nampak die masuk kaunter tadi rase macam nak polok-cium je... happy giler aku.... so skang aku dah ready dah nak amek layan customer... thans to dayah teh Super_mak!
pape pon...,

"Ya Allah, kurangkan lah dan permudahkan lah urusan kaunter hamba-Mu ini pada hari ini kerana sesungguhnya, aku masih tak tau ape yang harus ku lakukan kat kaunter ni, ya Allah"

amiiin!!!!

kaunter cool, kaunter 8!


* MAPTDD = mate pandang atas, tangan di dada!
ok tu je...bai!

2 comments:

Signorina Syima said...

best apa jaga kaunter?? kaunter korang tiptop siap ada menatang elektronik tu.. kami mana ada...

jeles!

nadia- said...

aku mne penah jage konter weh... ni la pes taim ever dlm 4tahun keje nih weh...sbb tu jakun sket...heheheee..

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails