Amani Zahra Binti Mohd Ajeq

sedap je kan name die.. makne name ni pepandai la ko google-kan k... aku kan pemalas... so ni cite basi gak nih... lame dah... time lepas raye aritu... aku gi Jusco dengan alang, 2cousin oversea, n 2orang cousin in-de-sea..

IN-DE-SEA?! (́_̀)
 2orang cousin aku yang cikgu kat P18 tu lah...

si cekgu bawak anak n hasben die... so kirenye amani ni anak buah aku la... minah ni bile dah reti jalan ni, KE-MA-HEN lagi ko tau tak.. penat gak la nak kejar die.. tapi mummy die paham... so xde la penat sangat kan... heheheee

and sebenarnye cite ini teramatlah basi sampai aku lupe ape yang jadi.. so korang kan suke membace sambil tengok gamba kan..?! kann?! so korang tengok je la gamba si Amani Zahra nih..
geram aku lah!
nak lempang sekali je boleh tak, amani!?
sekali sajew!!!

xnak dok dlm stroller langsung!
merdeka, aunty nad!
mane amani!?


ok tu je...bai!

2 comments:

Mrs Pretty In Pink said...

amani is oke...kalau armani is me...hahhaha diff of word R tu!!

nadia- said...

ye la... tau la i bezakan antara aRmani n Amani...heheheee...

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails