Restoran Saba Yang Sabar Je Laa

sambil2 baru sampai opis ni and sambil gumbira sebab bole dengar Era.fm kat opis ni, aku buat la satu entry basi ni... memang selalu terlambat buat entry... nape?! sebab saye mengaku saye seorang yang  
PEMALAS TAHAP DEWA!

so tak kisah la itu sume atleast korang masih sudi bace kan... sebab kite sume same... suke membaca... bukan mat saleh je yang suke membaca... orang Malaysia pon skang dah makin ramai yang suke membaca kan... so pegi la mam*** sama itu orang putih kan... we Malaysian are better whaat!

dah cukup lah merepak pepagi ni.. so skang pasal makan.. asyik pasal makan je kan.. camne la tak tembun aku nih..haish... tapi nak cite gak... my macik teringn nak makan kat restoran saba kat cyberjaya.. sebab dalam reramai family aku, die sorang je xpenah rase makan kat situ...sila rujuk link ini! 

 so my dad yang sangat baek nih pon banjer la kitorang sume makan kat situ... ingat tak aku penah makan kat situ gak sebelum nih... ni kira dah 2kali la makan kat Saba cyberjaya nih... tinggal nak dating dengan zeatanakal ni je yang belom reset lagi... hehehee... so memang sedap la makan kat sini... tapi remember lah blood pressure memasing bile dah makan kambing tu ok...

so kitorang gi dalam 15orang la sume... termasuk la yang keci besar lonjong tinggi sume lah... so memang panzang lah meja tu kan.. dengan riuh lagi... pedulik la kan.. standard la bawak budak2 kecik kan...so ayah order pinggan besau tu.. aku lupe la name die ape... tapi kalo xsalah la... Mandi Chicken.. sedap gile siot.. tapi maafla... gua makan sket je.. gua on diet maaa... rugiii... T_T

so makan amek mase dalam 20minit and sume setel... pastu mamat tu bagi kitorang free air teh pudina... alaa teh O je pon... just letak kedaung pudina dalam tu... so tadaaaaa.... jadi la teh pudina... aku suke tengok teko die.. tetomei sebab tecit je... kiut jew... ahaks! gewdiks!


pastu aku order kebab ayam instead of makan nasik.. (gua tengah trying hard not to makan nasik ok!) tapi xsedap.. so lagi skali aku kerugian di sitew! T_T roti pita die ok...lembut sedap tapi ayam die masin macam hell... gile ke nak makan camtuh... aku xabes pon tapi macam bese la... famili aku ni xsuke pembaziran makanan...so ade la gak yang sudi abeskan kebab ayam aku tu...
selesai!


aku tau korang mesti geram tengok gambar2 ni kan.. but the best part is the nasik la... ko beli 1pinggan makan 5orang tu.. peerh! meleleh wa cakap sama lu, bro!

p/s: gambar last is Amani lepas kenyang makan nasik!
muke nakal tunjuk idum...! geram! lempang kang nak!?

ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails