Ku Kehilangan Mu

tajuk sadis je kan... sedih la tuh... ye la... maunye tak sedih tokk... aku ilang barang... bukan ilang jiwe or ilang akal la weh.... sibai btol... aku ilang mp3 kuh... tau tak mp3 tu mahal... ade lak yang berminat kan...! beli la sendiri... tapi maybe aku tanak la tetuduh orang amek kan... anggap je la kesilapan aku sendiri... careless wisperer la kate kau... tapi mende tu sentiase je aku bawak mane2 aku gi weh... sangat menderita tanpa mu wahai mp3 ku... so sesape yang ade terjumpe beliau, sile la pulangkan balek... sedih aku membawak sampai demam ok... mate bengkak nanes tapi takkan la aku nak tepek muke mate bengkak aku kat dalam entry ni bagi ko tengok lak kan... tapi seyesli sedih... mane la aku nak kumpul duit nak ganti blek weh... sedih... sedih sangat...






 selamat tinggal, baby pinky... RIP...
takde mood nak tulis pepanjang... 
heart-broken into peaces weh...
(T_T)



ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails