Instgram Wannabe

 testing je gune htc incredible-s sebab aku memang kedengki je dengai iphone ni.. harge dah la mahal mencanak... geram je... tapi dah ramai yang gune lak kan... lagi la aku kedengki weh... tunggu la nanti... btw, skang kan dah bsepah orang gune instgram kan.. so aku pon yang kedengki ni nak la jugak testing instagram kejadah ni... memang lawa la gamba die kan.. ala- ala 60's gitu... vintage nokk!... so this is the result without using Instagram







 macam instagram je gak kan..?! so why bother gotta have an iphone..!?
btw, blog aku, so muke aku la... takkan nak letak muke ko lak!? 
suke ati aku la kheeen...
kalo ada perasan, apakah kaler kuku ku ituuu...?!

p/s: entry nak pujuk diri sroh kumpul duit beli iphone lak pasni... konon... puuuih!



ok tu je...bai! 

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails