:: Rizq 1st Birthday Bash ::

ekceli rizq dah setahun brape bulan dah...aku je lombap sket nak buat entry nih...pemalas makin menjadi-jadi lak sejak akhir-akhir nih..tatau la dah antu ape yang da lekat kat jerari yang tak berape nak runcing aku ni...uiiishh... kemain sebut cik antu ni kan...dah la aku nk penakut... molot choi la kan...huhuhuuuuuu

kitorang sambut birthday rizq kat umah aku...rizq ni cousin aku yang paling kecik...baru setahun je and sangat la cover macho punye budak...mamat ensem nih...dengan gigi rabbit die kat depan tu...and ekceli ni kan 1st birthday celebration die... so agak nebes sket aku nengok si rizq ni bile kitorang bawak kek and nyalakan api kat lilin tu kan...first time la kate, ye dok!

hari tu punye la susah nak carik kek budak nih...firstly aku gi Mutiara Complex ( Jalan Ipoh), ko bayangkan Secret Recipe die tutup...harooom... geram je aku kan... pastu straight away gi  Brem Mall, ( Kepong), kat brem mall ni sume kek nak yang jejambu je kan...sume kaler pink...birthday boy kot... agak-agak la kalo aku nak beli kaler pink kan... so aku patah balik gi Jalan Ipoh... dekat-dekat dengan sekolah rendah aku dlu... SRK Sri Delima...lalu jalan belakang kat sekolah cine...ade la satu kedai kek..alhamdulillah ade kek kat situ yang kaler cekelet...siap ice-cream cake lagi der... ker laaaas....!!!








so happy belated entry birthday for rizq aydeen bin redzal...cayang die...dah makin mengade... dah makin laju bjalan...dah makin letih kak nadia nak dukung rizq ni...dah makin penat kak nadia nak kejar rizq... dah makin banyak makan rizq skang...dah bape kilo la agaknye budak nih...?! tapi whatever his weight is, aku tak terkejut kot...he is adorable... love you rizq....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



cume satu pic nih.. 
ntah cane aku bole ade hati nak amek gamba budak boboi boy putish- kuning ni ntah...
well ekceli kalo korang nak tau what is boboi boy putish kuning, 
its about her lah...
aryssa yang nakal....!
but kak iya still love you, rysa!!!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 p/s : pasni sure-sure aku kne buat cite pasal kakak budak 2orang ni gak kang...kang kecik ati lak...kakak die is rowena.... tunggu ea, wena syg... nnt kak nadia buat entry pasal awak lak...kasik fofuler sket... menyembur0nyembur kaww... kerlaaaas!!!!


ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails