:: Meja Ikea Yang Kejam ::

 kisah ni jadi before puasa tahun ni lagi...aku xtau mne aku letak gambar nih...ni la baru lak la nak kejumpe kan...so aku buat la post...read la ok!..

this raya, umah aku baru lepas renovate tau...sket je la pon kat area dapur...so ade la ruang besar sket kat umah tu...sebab umah aku ni slalu dapat kunjungan adik-beradik mama...so skang dah makin luas la sket...sket je...tapi selesa la kalo korang reramai datang pasnih...hik2...*credit to my mom n dad punye design*

nak dijadikan cite, my ayah yang cakap nak beli meja simple kat ikea...meja kecik pomboley la...tapi just nice untuk tetamu datang and dok makan sambil duduk bersila or bertimpuh melayu kat meja tuh...so off we go to Ikea, Mutiara Damansara.. ntah sejak bile ayah aku suke lak gi sini..agak2 la ayah ku oi...tetiap minggu ade kot...nak kate nak gi makan meatball tak halal konon kat ikea tu kot..tak gak...ntah...

so ade la dalam sejam lebih jenjalan cuci mate dalam ikea tuh and dapat la meja yang ayah nak...besar gak lah...mne ade keciknye puwn...tapi kne pasang sendiri la mende nih...dah macam nak maen Lego kat Legoland lak kan...hehehee...i loike...!!!

tapi masalahnye mende nih besar...so kete nampak je macam muat tapi........aku malas nak typing lagi...pepandai la korang tengok sume piccas nih....judge it on your own....

ikea yang x penah x ramai orang
nampak x ape masalah kitorang?!

ni adalah kedudukan asal...xde rotation pon!
look at my mom's posision! sian weh!






sian kat amoi...kne kuar kete cam tu...hahahaaa

same goes to my mom!

pasang jigsaw puzzle table

senang bai ituu!

so...kepada ayah ku yang dicintai, cube try test beli kete lagi besar sket kot...lori pick-up ke...hilux ke...Alphard ke...baby alphard pon jadi la yah...heheheeee 



ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails