:: Naseb Kasut itu ::

memang agak menyakitkan hati gak aku tengok kan...
tapi masalahnye dedua ekor suke sangat buat muke comel ni...aku pantang betullaa...
mmg dah muke kucing sume comel kan..aku cakap pasal kucing la...
bukan marah ape pon...kalo aku marah memang mukadimah entry pon dah penuh makian dan cacian tahap dewa hanuman...ni ilep je lagi...asal aku balek keje je, standart la terus kejar nak masuk bilik air kan...
ko gile perjalanan dari opis ke rumah je dah makan 1jam lebih kot...
so memang xsempat la nak susun kasut leklok kan...(dasar pemalas punye nad!)...
so lepas setel urusan dalam WC baru la aku kuar blek nak susun kasut...
and memang ni la aktiviti kucing-kucing kesayangan aku nih...
abes kasut aku der...memang tahap kne beli kasut baru la...
suke lak aku tengok dorang maen gegigit kasut aku tu kan..
masalahnye kasut aku je..
kasut ayah ke..kasut mama ke...kasut adik2 aku sume dorang tak nak maen pon...
mencik...best sangat kot bau kaki aku...
bwahahahahaa....



seronoknye korang maen kasut keje akak, kan?! naseb baek korang comel...
kalo tak memang aku kasik Ni makan dieee...(ala2 Nabil tu!)
dah la tu...
makin tengok makin menyampah lak...
tau la korang tu cecomel kan...tarik ekor tu kang, jerit...
huh...

ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails