:: Sopim Kat PICC ::

sebenarnye ni cite basi weh...tapi aku nak cite gak la...minggu lepas sesape yang tau tu, kan ade Metrojaya Raya Sale 17-21August 2011 aritu...memang aku rase sangat happening la kat situ weh...aku gi dengan my mom, my alang (macik), my cousin, and my 2 lil sister... kitorang pakat dari KL nak lalu Sg. Besi sebab kat situ ade mekdi drive-thru...so bole beli makan berbuke kat situ...setibenye kat PICC, memang sangat la eksaited weh...alang lagi la...pestaim katenye datang PICC nih...jakun jap..hahahaaa....sesampainye kitorang teros lepak kat tmpat yg macam ka KLIA tu...alaa..tempat dorang sak kok tu la...kejap je sbb sampai PICC pon dah pukul 7..so dalam 29minit je lagi kan...masalahnye nafsu sume dah ke arah pintu masuk dewan tu..mekdi sume xde makne lagi...hahahaa...ye ke..?! abes je jugak ape yg dibeli...

anyway lets move on lepas berbuke kat situ, alangkah bestnye sebab kitorang je kaki sopim yang masuk dewan tu...ko bayangkan siang tadi yang penuh bagai nak tengok konsert wings...time berbuke ni lengang macam xde orang nak datang...so memang peluag la aku n sume batalion aku nak carik barang kan...memasing puas hati...

tempat kitorang berbuka
pkl 8.30 mlm ade happy hour kat mega sale ni tau...sampai 80% gak la...so time aku ade tu kitorang berebut beg polo...gempak weh...harge dari RM175.00 lepas 80% brape...!?kire la sendiri..korang kan math dapat A1...lalalaaaa....

gamba blur sebab.....erm..ape juadaha nada ketika berbuka tadi?
sebelum merosmah!

lailailailai...murah murah...
ish...ish...ish...
arm your mart, get set...toooooot!!!
hasilnye lumayan. Kbai.

ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails