:: Iftar with Schoolmates :: Teknik Jasinians ::

mende ni dah lame dirancangkan since dalam bbm group lagi..ntah cane ntah ramai lak yang xleh nak datang...standart la kan iftar dengan schoolmates ni memang tetiap tahun pon ade buat...aku ni je yang pes taim datang yang ni...(aku busy la nok!abaikan...next..!) so lastly jadik la jugak buat even groupnye sket je...6orang je nok...dari 444 org geng 1batch kat SMTJ tuh...xpe...memasing pon ade komitmen sendiri kan...anda yang xhadir, beta perkenankan keampunan...ececeee...

so ari tu ade aku, zeata, skin, ayied, laen, awin + tunang die n zack....so sume 6orang...riuh la kat situ kan...then malam tu ade pulak bola liverpool vs arsenal...so agak kecoh dan kepoh gak la...yang laki sume ngadap bola, yang ponpan sume beborak bagai nak rak...masalahnye aku ni xpenah lak la makan heavy2 kat Chillis kan...(jakun jap!!!hahaa) yang aku tau aku lepak makan nachos je...free refill lak tu kan...ahaks...!so aku pon order la ntah mende ntah...tengok macam sedap kan...taim2 pose ni, sume pon nampak sedap nok!

so dah order sume...tunggu lagi si awin lak...die bole sesat nak datang kat kitorang...sabau je la yop!tapi xpe la sangat sebab berbuka ade lagi 15minit cmtu la before die sampai...kesian ayied la jadi GPS PapaGo si awin kan...hik2...abes satu midvalley ni die gtau..hahahaaa...kiut la korang...laen lak sampai dengan zek...same je muke memasing since sekolah weh...sweetness...hikhikhikkk...

tapi aku xbanyak amek gamba la aritu...camera pon kelupe nak bawak...frust betei...tapi zeata bawak camera...so banyak gamba kat die la...gamba dengan laen n awin pon tade....xpe la...janji bole je nak jumpe korang kan....miss u guys so much....

aku yang paling kebuloq!
ayied, zeata n laen menu ni...kambin!
nachos yang nonstop re-filling!
wajah kesayangan hamba  ^_^
clockwise : katak ijau, tomato dadu, cheese, kuih pau 2ketul...
suap-menyuap...cinta dikenang..perasaan menjadi rindu...bla bla bla....


 gamba dengan laen n awin xde pon...sentap mak nak!

the boys...xtermasuk tunang awin..pelalew betei...
the gurls...ahaks!

ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails