:: Bazaar Ramadhan Shah ALam ::

ni la first time aku gi bazaar ramadhan pose tahun ni weh...ntah nape rajin lak mama nak masak tahun ni kan...hampir hari2 gak la mama masak...so kali ni kitorang berbuka kat umah maksu kat shah alam...beriye la acu (suami kepada maksu) ajak kitorang gi bazaar kat stadium shah alam ni...aku penah je pegi sini tahun lepas...seyesli ramai la kan..tempat dah besar...luas lagi lak..memang sesak la orang, ye dok?!

so aku gi la dengan acu, asha (cousin aku) n juin (adek aku)...pukul 6lebih gak la...MAHA ramai orang la kan...tapi gua steady je lagi jalan sambil tetolak orang ni kan...bukan aku snagje pon..dah memang orang ramai, kan?!so skang tengah malas nak typing bebanyak...so korang jamu gamba je la ea...tu pon xbanyak mane pon...mne kedai yang aku singgah je la kot...



tetibe muke adek aku melepet separuh kat situ kan...


ni muke sape aku xtau...mencapap je...

tapi ade satu mende yang aku kurang gemar sket...aku xtau la ape motif die...agak memalukan diri la kan...acu tengok pon toleh muke lelaju...aku kalo da tengok memang berbakulla ngumpat kat twitter kan...abesla markah pahale pose aku derrr...!!!


no komen!



ok tu je...bai!

 

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails