TGI Friday Dinner

gempak je tajuk entry kan...betol la weh..memang aku gi makan kat TGI Friday kat Alamanda nuh...ade orang cakap TGI Alamanda je yang halal...yekew...!?ntah la...aku tengok kat pintu luar tu ade je tulis halal...ape masalahnye kan...so masuk je la makan...lagipong adeng orang banjeng la...kalo tak ko ingat aku mampu ke nak makan kat dalam tu der....hik3...so terima kasih la diucapkan kepada beliau yang sudi membelanje diriku ini...ececee....

aritu kak ZURINA cakap makan kat sini xbest...siket..mahal nak mam....tapi arini dengan sengeh sampai ke telingenye aku gi makan kat TGI dengan sedapnye la...( sebab orang banjew kot) but so far, sume yang kitorang order sume sedak-sedak blako...abes la gua cakap sama lu...appetizer die marvelous...main course pon marvelous...dessert lagi la malas nak cite kan...tapi xorder pon dessert sebab air pon dah macam dessert kan...vanilla milk-shake kot...hurmmm....

so cite bebanyak pon macam agak buang mase la kan...so meh aku jamu korang dengan gegambar yang gegempak time aku memakan kat TGI fe-Friday ni..semoga korang terliur dan pegi lah menyendeng kepada suami2 memasing untuk dinner bersama anak2 di sini...sekian...

kelas ko maria
gegambar vintage yang evergreen..
steng-steng sume...ntah la nok!
TGI pasang cd SPONGEBOB okeh..restoren ko hado?!
cover menu yang agak dull..kan..!?
Marlyn Monroe in-da-house....!
appetizer yang super-duper sedaaap!
Tennessee Grilled Chicken With Shrimp....aku punye!
aku lupe name menu ni tapi superbbb...!

Grilled Tennessee Steak (meat)...perhhh...!!!
ko caye tak ini salad die..>!?Chicken BBQ salad...!yeah!
kids meals...sedap gak tapi aku lupe name menu...!
my cous, wena sebok nengok spongebob sambil makan...dap woo...!
15minit je..setel!

tempat kejadian...
budak da kinyang...

budak2 yang kenyang gak...hak3

macik2 ku yang hot!...ahaks!
just can't get his eyes of that balloon!

everyday is Friday...

3beradik dah kenyang...boye kejung...!

ok tu je...bai! 

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails