Testing Barang Baru

Sebenarnye dapat fon baru...ahaks!!agak seronok diri ini tidak terkate, nok! Tapi aku bersyukur dengan ape yang aku dapat ni...sume ni hasil usaha dah keje lebih 3tahun...even masih xpuas dengan ape yang ade skang (bese la, aku memang tamak..ahaks...:P)tapi aku tetap usahakan ape yang aku nak...ade certain org tu tau swaip je kan! (dituju khas utk someone kat opis) pastu cite kat org mende laen...aku xde credit card and belom tfikir.utk apply pon...kang kalo da ade kang,mau sume aku creditkan kang....(aku kan tamak...ingat tu...) so its better to be cash kot...but what ever it is, I'm thankful for u, Mr.Hazroy sbb belikn ai fon baru...sape Mr.Hazroy? Anggap je la die tu ibarat bofren aku k...korg anggap je la...ea?! Ok tu je...
Published with Blogger-droid v1.7.2

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails