sweetchat with the gurls

time ni aku terpakse amek cuti sebab adek aku demam...die tido umah cousin aku kat presint 18...so aku sebagai kakak yang bertanggungjawab (kombang idong) pon mengambil lah cuti sebab nak bawak die gi klinik...sesampainye akak kat umah cousin akak,dik...aku tengok elok je minah ni tengok tv...xde lak demam die...tak ke rugi cuti aku di sitew...?!sabor je la ko kan, moi!

so time aku datang amek adek aku ni, aku naek kete macik aku...ade 2 orang...so kitorang pon plan la nak gi the mines...kitorang seret skali cousin aku nih dengan baby die...cousin aku ni cekgu sekolah rendah kat presint 18 tu...cikgu disiplin okeh, murid-murid...! haip! anyway sebenarnye aku memang nak dorang rase durian pancake kat SWEETCHAT CAFE..memang btol2 sweet la tempat die weh...so tanpa membuang mase aku pon sroh dorang rase...

ofkos la jawapan yang kuar dari mulut memasing sume "sedaapnye...!" terharu aku dengar,nyah..ahaks!

appetizer yang kak yus amek memang shedap!

main course kitorang sampai bungkus 2set nok!nak bagi org kampung makan..hahaha!

ni la adek aku yang kekonon demam tu...choi!!

durian milkshake yang sangat-sangat-sangat......speechless der...

 so pasni memang aku nak seret maksu, acu, mama, ayah, mak long...bla...bla...bla....


ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails