:: SemangatHarimau Malaya ::



harini aku drive kete...ayah cuti lak kan...aku ni jenis kalo bawak kete xsuke dengar orang2 radio ni membebel...so sambil sebelah tangan pegang stereng, lagi sebelah tangan sebok la tuning radio channel yang ade lagu kan...kat kete aku save hitz.fm, suria.fm, sinar.fm(untuk apak ku), era.fm, hot.fm, and klfm (untuk dengar berite)...yang bestnye arini sume channel yang aku save ni sume mainkan lagu Hitam-Kuning Go Tiger tuh...semangat siot aku...korang bayangkan la 6 stesen ni memang maenkan lagu tu...macam ikut turutan pon ade weh...dalam 45minit perjalanan aku dari KL ke Putrajaya nih, memanjang nyanyi lagu Hitam-Kuning Go Tiger dengan Standing In The Eyes Of The World by Ella...aku bawak kete pon bedesup je kan...gile ah...semangat laen macam da weh...

arini ade orang ajak aku gi tengok match tu, tapi aku ponse la...(pose sunnat ok!aku dah raye semalam...!) lagipun aku nak tengok kat umah je la kot dengan family...sebab aku ni ade masalah sket gi tempat orang penuh2 nih...kang ade yang kne maki dengan aku lak kan...so better aku tengok kat umah je la...semangat pon kuat je pon...xpenah luntur macam kene clorox pon...ok letew kan...

semalam ade gak aku terbace blog2 orang2 yang xpenah nak puas hati dengan team kite nikan..alaaa..pasal tour2 team gergasi dunia ni la...arsenal, liverpool,MU and Chelsea ni la...memang la kite kalah tapi atleast player kite dah ade pengalaman match dengan dorang kan...bukan calang2 team tu...donia kot...so xyah la nak xpuas-ati sangat okeh...win or loose is the way it has to be la dei...so chill la...atleas team malaysia menang semangat ape...ko x tengok ke penuh stadium aritu!?so makin naek la ekonomi malaysia nanti...btol!? have to be more positive thinking la okeh!

so whatever it is, semoga team #harimaumalaya kesayangan kite menang la harini...kire hebat la gak kan Singa Vs Harimau...dengar sinar.fm tadi...macam biase la kan...dj2 ni memang suke btekak sesame sendiri...betul gak halim cakap, singa ni memang la digelar raja rimba TETAPI singa ni raja rimba kat hutan Africa sane...jauh kat dari Asia...harimau ni pulak raja rimba gak TAPI raja rimba Asia kan...skang ni match pon kat Asia...so kekonfemnye lah Harimau menang kalo lawan Singa nih...Insya Allah...xpenah2 aku smayang subuh tadi doakan team #harimaumalaya menang tadi pagi weh...hebak noks! semangats!

xcukup garang ke tu!? grrrrr

aku xletak gambar 1team penuh sebab aku takut salah letak lak kan...lagipon carik kat google memang xde gamba penuh 1 team pon...team lame ade la...xpe2...yang penting kte sume pon kenal player2 kite kan...so all the best la malam ni okeh! semoga semangat malaysia boleh kekal dalam diri kita...!

ok tu je...bai!


No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails