pertandingan Melibas

sabtu lepas aku boleh lak memberanikan diri masuk pertandingan Badminton Anjuran PUSPANITA kementerian...ko gile..xpenah2 masuk pertandingan badminton...hebak sangat ke ape...hik2..anyway atas dasar mau kurus cepat dengan bersukan dan bersenam, aku masuk gak la weh....

so start pukul 2 petang...tapi standart la janji melayu kan...pukul 3 baru sume datang and start...siap KSU lagi datang tengok perlawanan sengit lagi senget ni weh...kelakar gile..aku pairing dengan puan dottie...selambe je dapat no 2...ok letew kan...

tapi xbayak la snap gamba...sebab aku kan player...acane nak snap pic..?!huh...tapi last2 baru la ade 2 gamba...jadi la...naib juare la katenye...so 2 je la gambonye...bab hadiah yang aku paling xbole blah tu...kalo tau tau adiah camnio je, xmo aku masuk dah...bole?!hahaha...gurau je la...!


team aku...as (singel) aku (regu dgn pn. dottie)tapi die da balek sbb nak amek hubby katenye...

my prize...ok letew...tupperware ok...bukan tipuware...ko hado!?




ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails