orang chelsea datang opis ooi...!!!

cite ni dah agak basi yang dah kelapuk la weh kan...tapi aku nak tulis gak...biar la...korang pon bace je la kan...ape susah...tapi really2 sori sebab lambat hapdet...bese la...orang xde pc or notebook or laptop sendiri la katekan...kne la gune ehsan pc hopis je....ko hado...?!xdo kan...?!

anyway, ni ha nak kobarkan ado orang chelsea datang opis den ni ha...kejadian ini berlaku minggu lopeh tapi sajo den baru nak hapdet arini haa...terok btol bahase nogori aku la...si mat saleh ni la ntah sape ntah name die...aku pon dijemput masuk meeting ni untuk jadi gadis pemegang dulang je pon...gamba akak pon xde dek...sedih tau...xpe la...atleast aku dapat gak la dengar celoteh berabuk mat saleh ni dengan bos2 aku kan...hebak gak bos2 aku speaking london...yang si matsaleh ni punye bahase tertinggi memang agak lembap sket la aku nak catch-up kan...ko gile...bahase english yang high-education punye tu la der...sleng utara britain tu kot...mna ceq tau noks!...tapi paham la sket2...

dalam meraban dengar die cakap tu, aku memang tertarik bile die cakap pasal,"I have this special gift for all of you in this room,"...ahaaah...ko dengar tuh...korang bukan dengar pon...aku je la time tu kan...aku dah terbayang2 la dapat tiket gi tengok chelsea vs #harimaumalaya kan...skali hampes je...yang dapat tiket tu maybe bos2 je kot...so akak selaku "gadis pemegang dulang' ni dapat sket2 je la noks!tapi atleast aku dapat la gak...korang hado...!?xdo kan...! (riak disitew)

alkisahnye ade sorang bos aku ni is a PEMINAT FANATIC hemyu...tau tak hemyu tu hape...MU la...huh...tapi sebab die kne jadi tukang tangkap gamba dalam meeting ni so die terpakse-xrelahatinye kne la masuk gak meeting tukan..siap nk kne bribe lagi dengan mat saleh tu...hahahaa...tapi aku tau...bos aku tu memang akan sticky-stinky la dengabn hemyu die tu kot...tapi kan, sejak2 geng2 gergasi bola ni datang mesia, Chelsea je yang baek hati datang opis aku weh..MU ade?..Liverpool ade?..Arsenal ade?...xde....!!nyombong je sume...pastu bile makin banyak jersi2 and barang2 tiruan dorang kuar kat PS n mne2 pasar malam tau lak nak ngamuk kan....motif...?!

so meeting tu ade la dalam 1jam cemtu je...so lepas abes ckp2 sume dorang bagi la gift kat kitorang2 ni sume...yang bestnye big boss aku la...siap dapat jersi yang ade sign by all the chelsea players okeh...sebab memang En. Fahmi ni is the FANATIC-FAN-OF-CHELSEA ropa-ropanya....so memang rezeki die la aritu kan... *jeles sket diditew even aku bukan peminat chelsea pong*




barang2 tiruan Chelsea
ni la bos aku yang super-duper fanatic hem-yu tuh...
ni la jersi yang penuh dengan sign player Chelsea tuh...
babie's apparel pon ade okeh..

ni yg aku pening sket...mne satu nih!?
bos aku yg suke btol stalk2 snap pic tau!

en.wari..hengseng boy!
ni free gift aku...korang ade?! xde kan...!? HORIGINAL HOKEH...!


ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails