majulah sukan untuk sekolah menengah P18R12

rindu lak time hari sukan skolah2 dlu kan...ni skolaha dek aku...sukan tahunan pes time adek aku as in form 1 kat SMKP18R1... seronok gile die...bangun awal sebab beriye nih masuk 100meter and 4X100meter... yesterday die dah berlagak giler dengan GOLD medal die lari 4X400meter... so arini die yakin gile la die akan dapat gold medal lagi kan... tu yang bangun awal gile tu...and aku dari KL kot nak bawak die gi putraja...ko hengat dekat ke nyah...! aku dah la bawak kancil-tomei-tecit-putih + MANUAL + NO-POWER-STERING.... tapi staedy je aku drive bawak die gi skolah lewat stengah jam...hak3...sian die.... sape sroh ko bagun lambat, amoi! 0oh,sape amoi? amoi la adek aku...memang panggil die amoi since die kecik... ntah tang mane yang muke macam cine ntah...

anyway, die menang 1silver medal je aritu untuk 4X100meter...yang 100meter pecut tu, hampessss....ramai lagi yang lagi laju lari dari die kot... sori la amoi...next year la pulak okeh! tapi gempak gile la aku and my cousin + my auntie + my sister sume sorakkan amoi and my cousin...adek aku skolah same dengan cousin die...cousin die tu form 5...so kire otai skolah la kan...so bole jage adek aku skali...hik2...

korang ingat tak time korang punye sukan skolah ade ke kawad formasi untuk rumah sukan?!xde kan!?xde kan..?!amazingly skolah adek aku ni ade...best gile...kobayangkanla perbarisan ade shuffle dance...time korang dlu ade?! ade?! xde der...!xyah la nak mnipu tuuu...!tapi masih ade typical thing jugak la...macam tukang pegang sepanduk name rumah sukan tu pakai baju vouge2 tengah2 panas tu kan...tukang pegang bendera pakai full track-suit tengah2 panas...haih...motif!?

port terbaek..!
team adek aku SEBELUM bertukar!
team adek aku SELEPAS bertukar! rumah BULU eh! BIRU....!!!
ni la yang aku cakap kawad formasi tuh!
team kuning diraja....
kesian gile korang doh sun-bath kat padang...!
this is Faiz, my couz yang jadi bodyguard adek aku!
orang dapat silver medal... kombang idong!

sengeh sampai telinge ko kan,kan moi!
budak cine yang tanning teruk!!
pasukan sorak terbaek! dapat eskem free lagi!
memang mate aku pandang 1 bende je!
cover bb akuuu!!!!! amani!!! *cekak pinggang!*

lastly team adek aku dapat no 2 keseluruhan...so congrate la kat amoi okeh..anyway, amoi, akak dlu mase form 1 was OLAHRAGAWATI okeh...kak juin form 3 pon was OLAHRAGAWATI gak...ko ade...?! ade...?! xde...!


ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails