KANAK-KANAK RIANG

aritu aku ade jenjalan kat Sunway Pyramid...konon nak tingkap-sopim la...tau!? window-shopping la der...kat situ kan macam gempak sket...so gi la sane dgn someone ni...aku gi hari sabtu tau time tu...so ntah nape lak banyak lak maskot-maskot terlepas kat sini...masalahnye disini, aku lak yang syok terlebih kot...ngalahkan bebudak je tau...tapi ni je la chance aku pon kan...mesti la kne bgambau dengan binatang2 nih...arini je ade 3 mende-alah tu berkeliaran sekitar pyramid nih...so tanpa melepaskan peluang keperakan nih aku kejar la sume binatang tu sebab nak snap pic...same pon nak letak dalam blog kot...sentapan mate korang gak kan...ahaks!

first aku tengah makan kat pizza hut...dok tepi la sebab nak tengok orang maen ice-skatingkan...so kalo ade yang jatuhkan best sket view nak gelak tu...
( padahal sendiri belum hebak mne pon maen ice-skating...-__-" )
so tengah dok sedap2 suap pizza and nengok orang maen skating tu, datang la mende alah tengkuk panjang nih...aku macam teringat something pasal permainan bile tengok die...ye lah tu...bukan maskot Toys R Us ke tu...?aku ingat tau...sebab mase kecik2 dlu memang ayah n mama belikan pemenan kat Toys R Us Ampang Park...


so aku jadik tak tentu arah weh..perasaan nak begambar tu membuak-buak dalam diri aku...ececeee..poyo je kan...suke ati la...masalahnye time tu tempat duduk kat dalam pizza hut tu  sempit...ramai lak yang datang makan kat situ...so kalo nak bangun n kuar gi kat girrafe tu...tapi kebetulan mende tu heading to my place so aku bdiri je la sebelah die kan...so Mr.Nice Guy aku pon snap la pic aku dengan die...hik2..puas hati!

suke letew!?
muke super-duper sukeenye puwn!
mr.Chupa Chup..dapat lollipop freeee!!!
seyesli aku xtau die ni wakil kedai mne...!
ini adalah lebah..bukan arnab ye kengkawan!
tgh pk cane nak curik pokok tu bawak balek umah!?


and ekceli, dlu mase budak2 aku takot dengan sume-sume maskot yang kepale besar-besar nih...


ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails