:: Kami suke Crown ::

 tadaaa...tekejuit ke...hak3...ala2 johan gitew...aku suke lawak die la...so?!
anyway, bact to the story....aku kejumpe gamba ni la...ntah bole tahan gak gamba ni tersorok...dengan sedikit proses editing, so aku masukkan la dalam entry untuk tatapan sume...bukan ape...time ni cousin aku bertunang...so lepas da abes majlis tu, sume buat perangai la kan...xtau lak ramai ropenye yang kepingin nak pakai crown si pengantin tu...ofkos la orang ketama yang pakai tu aku kan...hik3...teringin nak jadi pwincess la  kot....dlu mase kecik2 pon maen je crown2 ni kan..macam la korang xpenah...hik3...for girls je la kan..kalo korang yang laki ade maen gak dlu aku xtau la kan...hik2...its not a crime, you know...maen je la kan..tapi kalo ko da besar jadi si sutun tu, xyah la nak kecoh2 kot....ahaks!

anyway, meh aku cite sket pasal gamba2 yang aku kejumpe ni...cekidaut!

 ni la cousin aku tu...die cegu oke..alaa...kat presint 18 tu...cikgu skolah rendah laa...garang ni tau...so sape2 yang ade anak2 yang anta kat SRKP18R tu, bole la jenguk2 cikgu Leya ni okeh...die bole la nak buat tuisyen kot..sementara belom kawen lagi ni...hik3...(suke ati je aku tulis kan...)

budak tecit ni adalah budak paling ganas aku penah jumpe...die cousin aku gak...debab ni weh...geram je...dah la putih melepak, tembam lak tu...sabar je la weh...and time ni die tengah wat hal sket sbb baru bangun tido...standart la bebudak baru bangun tido kan...lempang lelaju kang...

 gamba ni gegar lak...ni si wena la ni yang tangkap...tapi ni la barisan cousin2 aku...tapi ni baru 3org je...yang laen xde lagi..xde la ramai mane pon time nih...errm yang baju merah and rambut ala2 rozita che wan tu adek aku okeh...xtermasuk kategori cousin la...

 aku denan cousin and macik aku...kalo korang boleh teka la kan...yang mane cousin yang mane macik...and time ni kitorang je yang pakai pepel...yang lain dah xikot tema...bengang je...tapi pape pon majlis ok je...lagi 1...sume masih anak dare kat dalam gamba ni except sorang...ce teka...ce teka...

 pengantin da abes gune crown kan...kitorang lak ar...terase macam retis gile ar...hak3...merase la gak pakai crown..kot la ko nak jadik macam si Kate Middleton tu memang jaoh skali la kan...kawen pon idok lagi so berangan je la pakai...hak3...aku and adik aku and cousin aku mempamerkan gaye memasing la pakai crown...tu belum buat lambaian miss universe lagi tuh...ko hado!?tomei je kan 4dare and makdare pingitan...opps!

aku ingatkan anak2 je la yang gile meroyan nak pakai crown...skali dengan mak pengantin pon teringin gak la...kitorang je xperasan...yang pakai baju biru tu maklong aku merangkap mak pengantin...nak jugak pakai crown...sebelah tu ofkos la drama-queen terbaek family aku kan...rowena ayyna yang sangat la nak pakai crown sampai nanges2...aku layankan jugak la pakai kan crown tu kat die...tengok la posing die...kalah aku nok!...


ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails