gelas minuman mengikut saiz badan!

macam harooom je tajuk kan...tapi memang pon...lepas kitorang balek dari sopim kat gudang panaih tu, kan aku dah cakap nak teros gi sapedek kat Alamanda Noodle Station(NS)...lagi skali aku sentap...aku seyesli xperasan bentuk gelas2 kat NS ni memang sangat menyentapkan diri ini...aku order yogurt drink ntah ape ntah namenye...kak jue amek mango blended and dayah amek chocolate shake kot... masalahnye kak jue n dayah boleh lak cakap bentuk gelas kat sini memang exactly ikot bentuk badan kitorang... sentap mak nak...hak2...tapi memang kitorang bertiga buat NS tu dah macam kedai mamak lak...gelak kekuat sesuke ati je...hak2...ade aku kesah...lantak la...ko hado!?

teka la..mne gelas aku, gelas dayah n gelas kak jue!?
disebabkan kesentapan hal gelas nih, xsempat nak snap pic makanan sebab dah la dapat makan lambat...pastu LAPIAQ tahap gaban ijau so, skejap je makanan lesap...misteri tak...!?


ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails