examination stressfull

korang ingat tak ade seminggu aku heboh la pasal exam kat twitter? nak harap korang ingat, harom la kot...hak3...ade la aku hobah jap pasal nak amek exam nih..aku seyesli terlupe nak snap pic 1st paper...so pic 2nd paper je la yang sempat amek, noks!..ok le kan..atleast ade gamba gak ape...ni la pes taim aku amek exam ni weh...maunye tak nebes..tapi pes paper tu insya Allah kot...konfiden kene ade, dek...hik2..lagi satu sume yang aku tagging sume aku ingat...so dah save time la jawab soalan kan..exam aku best...bole tiru buku...korang hado?! <khas utk student yang bace entry ni>..hak3..ja'at aku noks! xpe la..saje gegurau kan...

gempak tak gua tagging dalam 1malam jew...!?korang bole?!

but anyway, 2nd paper gua dah goyang sket la der...gile ko ...aku dah la ade buku yang x ber'update'...pastu kuar lak soalan2 yang xde kat buku lame...buku baru je ade...memang goyang la aku jawab der....tapi harap2 ok la sume...xmo repeat da weh...tapi kalo xde rezeki, kite jumpe je la tahun depan kan...ape kecoh sangat nih...hak3..

ko tak rase bangang ke org yang tampal mende nih!?
LIVE dari dalam dewan pekse der...lu ade?!
 so abes je exam, hati pon panas kan...so ca-alip-bot la....tunggu ape lagi..perot pon dah start ber"kapoera' kan...so straight heading to Alamanda dengan kak jue and syima...xmo pk dah...sakit ati je nok!...pape pon perut itu penting...


ciken rais shop le...!
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~

 pastu balek qada' mne2 yang kurang tido malam semalamnye...


ok tu je...bai!



   

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails