barang baek untuk babies!!

aku pon lupe dah bile ntah aku ikot dorang ni gi sopim...sopim kat jualan gudang barang2 baby kat puchong... dah tentu2 la aku xtau nak buat ape kan kat sini...sebab aku belom beranak lagi la kot... so aku pon menemanin la macik2 yang dah beranak ni kan...selain itu, saye juge selaku fotografer amateur yang berjaya untuk meng'hapdet' blog sendiri...ahaks... so dengan keadaan yang panas nak mamss nye, kitorang pon masuk la gudang tu...ramai gile orang, noks! tapi yang bagusnye is xbanyak yang bawak anak dorang... so xde la semak sangat kan kat situ... so at the time mommies ni gi survey barang babies dorang, aku pon usha2 la line kat sini...ramai Chinese la...and yang aku nak tengok pon macam xde je...hik3...so aku rajin la snap2 sket and mengumpat dalam hati je kan...sebab aku xde geng... kak jue and dayah 1geng sebab dorang mommies...aku sorang je kot!...huh! *peluk tubuh tande majok!*

cutest
ni memang lawak melampau doh!
this is so true for the future of ur child..seriously!
pesal kiut sangat ni?nak kene lempang?!
xde yang kiut dari korang ke?!hempuk kang!
mende bangang ni bole flapping wings and joget gelek2 sambil nyanyi lagu mary-had-a-little-lamb

fowog tomei ni boleh vibrate ye tuan2..!
fowog ini pule agak kiut dengan tongue tkuar gitu!
mesti selesa anak2 korang kalo dok kat baby-car-seat ni kan..kan...!?
speechless moment trying their new baby-hanging-bag-kot-name-die...?!
budak ni majok rebut fowog tadi dengan aku...so?!
ramai and panaih!
dorang bukan pedulikkan aku pown! sentap!
tengok! lagi la aku sentap!
baru la teringat aku ikot dorang kot...sengal!
sebenarnye time pegi sini, aku tak tau la nape aku lapar gile...ko tau la kalo dah panas + haus = LAPIAQ!
elok lepas dorang sopim ni je, tros heading Alamanda gi makan kat Noodle Station...!


ok tu je...bai!


No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails