Amani dah merangkak

amani zahra ni anak sedare aku la... sebab anak kazen aku so aku ni kire aunty die la... so si kenit ni da start la merangkak skang... amani ni ade masalah "leaking" yang sangat teruk ye puan2... bese la budak2 kecik kan...lagi satu "leaking" ni umpama masalah keturunan aku kot... tau tak "leaking" tu ape? masalah air liur cair yang sentiasa mahu meleleh keluar dari mulut...
anyway, balek ke jalan cerite asal.... 

si amani ni dah berape bulan asyik menonggeng2 je...nak duduk pon ala2 gayat je nak lepas bumper die kan...so this time die dah makin berani, i tell you! and alhamdulillah dah boleh merangkak... even xselaju pakcik die (klik sini) tapi at least die dah berjaye la jugak memerangkakkan dirinye itew... sebenarnye aku sorang je kot yang baru tau amani dah boleh merangkak... so nak la havockan sket keadaan... sebab aku yang tak selalu jumpe amani kot... sebab penah ade satu hari tu, amani boleh nangis jerit2 la bile tengok aku... aunty hot macam aku ni pon ko nak takut ke amani oi...hik2 (perasaan disitew!) tapi skang dah ok dah... asal datang umah die je, pantang aku ajak jom gi jalan...sekejap je dah follow sampai ke pintu...bijak gile budak ni...tarik pipi kang! 

and sejak2 mami si amani ni dah belikan music-keyboard kat anak die ni, abes la budak ni suke la menyayi weh...masalahnye mike tu akan masuk dalam mulut amani...bole? taku2 tesekat lak kang...tapi aku xsempat la nak snap gamba mikorofon tu time kat dalam mulut amani kan...cess...xpe2...kang kalo ade memang aku letak kat "Wordless Wednesday" la nanti kot... so whatever it is, good job amani... we all proud of you...namo nakal2...

cubaan menalih bumper sendiri...
jeah! success
dan sempat tengok mami die...
singer wannabe nih

ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails