saye pemalas

alops!aku xtau la nape la aku ni pemalas sangat..
kang bile akaun nuff-nuff da siket aku bising lak kan..
ntah letew...
tapi atleast aku slalu gak stalk2 blog org laen...
opss...bocor rahsie mak,nyah...
ntah antu ape yang dah masuk badan aku sampai aku jadik malas semacam je nih...
dah rupe garfield baru lepas makan pon ye gak...
lame gile aku x hapdet blog kot...
since balek dari batu pahat...
xpe la...ni arini dah start dah hantu baik menghalau hantu2 malas sume kot...
kot la weh...
makin menjadik2 lak malas aku kali nih...
teruk betei anak dare tau...!




xpe...xpe...
slow2 gua berubah la nih...
nak menjadi lebih rajin dari biase...bole!?
insya Allah...


 
 
ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails