Pramugari MAS in-da-house!

 aritu ade MAS Travellers buat road show kat opis aku..mmg khas utk penjawat2 awam je...btuah la badan sebab 1st time lak dorang ni nak wat kat kementerian aku lak kan tahun ni...so tanpe membuang masa mmg ramai la budak2 opis ni meninggalkan kerja hakiki dorang utk gi menyibuk2kan diri kat ekspo MAS nih kan...termasuk la aku kot...hask2..biar la kan...peluang la nih...siap ade cabutan bertuah lagik...so,ko gile ke xmoh join!!?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tapi secara jujurnye puwn adoi, aku sememangnye puwn menurunkan dirinye puwn sebab mau memenangi hadiah cabutan bertuahnye tu puwwn adoi!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

tapi nasib xbaek sgt la..no aku sipi2 je nak kene...tapi just not my luck la kot...nasib la sitew...janji bole cuci2 mate nengok hakak2 pramugari kan...sempat la verangan jap kunun2 tgh pakai baju kebaye daaring tu kan..nad da start dreaming lagi....
tapi the session was quit ok la...ade siap makan tengahari lagi...tapi aku xgi makan la kot...nak beratur2 bagainye lagi..ko ingat aku rajin?! puuih!
dah la petang tu ade training netball lagi pkl 4.30 ade hati lagi nak makan bebanyak lunch...ade yang kene rotan dengan coach nnt... *jelim kak anis*

pape pon, kne daftar diri dlu dgn hakak2 stewardess cun ni dlu...

dengar dlu Pengurus Besar MAS berucap....

berangan jap tengok harge tiket gi ROME...*dedicated to Farah Lamparina*

dah macam pertandingan Ratu Santek pon ado !

berangan lagi gi Australia...!
hello...sume angan2 and dreaming tu akan aku langsai kan okeh...kumpul la duit tu kak...ko nak ikot..?kumpul dwet sendiri dlu...da cukup, roger aku...kite naek airplane secara konvoi...okeh!?


ok tu je...bai! 




2 comments:

akiss ferrero. said...

ek eleh murah gila g melobourne!;p

nadia- said...

Apo lagi....!!!gi kumpul dwet!!!

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails