Misi Penyelamat Mangsa Banjir

tajuk real je kan...menipu je la...xde kne mengena pon...tapi bese la kan...mau kasik gempak sket tajuk entry sebab dah lame tak hapdet...hik3...time ni tolong si budak fererro nih...unit die ade buat roadshow...bese letew kalo dah keje kerajaan ni kan...ade je mende nak kne buat...so aku nad kak jue pon menyibuk2kan diri la membantu insan2 malang yang kne siapkan 2000bijik goodies utk roadshow nih...
(amount aku xpasti brape..aku tabur je 2000bijik)
so kalo korang ade time tu, mest bole dapat goodies free dari unit aakisss!
tapi malangnye la lagi, majlis ni dah lepas...so korang terlambat...
or aku yang lambat hapdet...ahaks!
hampun kan aku penunggu belog!





operator pengeluaran wanita yang berjaya!


time rehat okeh...

dengan beriyedan maha kusyuknye...
minit terakhir sebelum misi bantuan kemanusiaan dilakukan...

operator pengeluaran wanita contoh..dapat APC tahun ni..!

ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails