Rasuah yang berbaloi

sebenarnye macam2 yang jadi kat batu pahat ni tau...tp i xtau la nak cite camne...pape pon senang aku nak update blog sebab aku ade bodben n notebook tecit...ko hade?hik3...pape pon ni lagi satu insiden nak suroh aku meng'cover' mood ku yang moody arituh...budak2 pulis nih gi kenduri kawen ank buah dorang kat Parit Raja...so aku kne la dok je pis kan...OC balai la kate kan...xpe2...aku lepak je la...petang dalam pukul 3 camtu la dorang balek markas...siap bagi aku 2 cup-cake yang sangat sedaap...even mende tu simple and kecik tapi aku suke...and bile tengok 3ketul M&M;s kat atas cup-cake tu membuatkan aku nak cepat2 gi 7E kat belskang opis nak beli M&M...huk3...makan je keje aku kat batu pahat ni tau...padahal awal2 dlu dah tweet semoga aku kurus kan...puuuih!!!


mine...all mine!!!
skelip mate je bole abes okeh!
 


ok tu je...bai! 


 

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails