Rasuah In A Good Way

ni lah akibat kalo korang datang dengan 2orang pegawai atasan korang...  memang aku je yang kne buli kan...tapi dorang ni pandai... buli aku pon siap ade care yang baek untuk pujuk aku.... pandai korang kan... tapi nasib baek aku bole terima rasuah korang nih... nasib baek aku suke mende nih... kalo aku xsuke, memang aku bantai gtau ke bos yang korang ni mengom! terima kasih diucapkan kepada en.Rino Hisham dan en.Mohd Suhaizi kerana korang berjaya menambat hati beta....! kemaen lagi dorang b2 ni... sampai ke the Zone korang merayap ea!? patut la aku datang briefing sensorang arituh... agak kuang ajar di sitew... hak3... xpe2... rasuah korang akan ku lenyapkan dalam 2minggu ini... slow2 je aku balun nnt der.... hik3...... sekian...!

terharu ai nyah...!

ferrero rocher......peerh!!!

xbleh blah...harge xbuang..!hampeh!










ok tu je...bai!

 

2 comments:

AnaLyana said...

nak sikit>.......:)

nadia- said...

tunggu fana balek, kite sentap sesame k...hik3

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails