Rabuday is Baskinday...!

arini kan hari rabu...so pink day for baskin la kan...tapi malangnye pic ni minggu lepas punye...aku je yang lembap sangat nak post entry...biar la...asalkan aku bagitau korang gak aku gi makan baskin on pink day special...wednesday laa...hik2...1st time kot makan eskem baskin nih....bole tahan la mahai die even ade promotion on Rabuday kan...(aku bukan org senang ok)....tapi atleast bole la nak merase...sebulan skali pon oke waat...kan...kan...hik2..the point is....aku kuar dengan iqah n akiss semate2 untuk cuci mate tengok ade sorang cowok nih...die sangat lah tiuuut....tapi sayang ar, aku xdapat nak snap pic die...so tanak typing pepanjang...huh....majok!
mine..MYR22.80 okeh...kopak mak,nyah....!

from top clock-wise : iqah punye, min n akiss punye...
 sedap lagi tuti-puti kot....hik!



ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails