My New Hair Colour

sbenarnye takot gak kaler2 rambut nih..kang mama bising lak..huk2...tapi xpe2...ni first time aku kaler rambut okeh...baek tau...selame nih memang rambut aku dah perang okeh...hik3...jangan jeles nok...pegi salun cikai2 je...so dapat lah murah sket...kot...semalam aku post kat twitter, murah tak kalo treatment + wash & blow + colouring(long hair) = MYR150...murah la kot ek...sebab aku slalu treatment rambut kat area umah aku pon dah MYR180..rambut aku panjang okeh...so paham la kalo costly sket kan...salun tu kat belakang hotel aku je...so xyah nak susah payah naek kete gi...jalan kaki sudeh...masuk je salun tu, tkejut aku tengok ade 3 ah-soo tue tengah setting rambut...gempak la...but the best part is, aunty salun tu bole cakap cine dengan aku der...! ah-moi sangat ke muke gua nih?!(perasan disitew!..ahaks!)pastu aku terus terang je la cakap melayu kan..mane la aku tau ape die cakap...die pon termalu sendiri bile aku cakap melayu...hik3...xpe2 aunty, gua x salahkan lu oke...hak3...so mule2 aunty tu bagi aku harga untuk treatment je MYR130...mahalnye...dah macam harge kat KL je tu...aku ingatkan kat Batu Pahat ni dapat la murah sket...aku auta la die aku cakap aku ni student kat UTHM (klik)...so duit kne la kautim sket...aunty tu ckap ok, die bagi MYR100 je...pastu aku jek la lagi...aku tnye kalo aku nak wat colouring skali bape?die cakap rambut aku panjang, so die kire nak rambah lagi MYR80 sebab aku student...aku tros sailang n mintak MYR150 utk sume...aunty tu cakap,"aiyo, sudah bagi murah la kat u amoi!"...alaa aunty ni...aku cakap la bukan slalu pon datang sini...so dengan kuasa ke'kiut'an aku, die bagi la aku MYR150...okeh aku puas hati der..

abaikan stokin itew...

over tak mak, nok...!?

gile ar nak balek opis camni...!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


arini datang opis pon aku puas hati gak sebab xde orang berani nak tegur rambut aku...hik3...otai ni kat opis nih...xde la...maybe dorang xnak tegur kot...xpe2...aku rase aku kiut gak....sekian....! 


muke puas hati arini dtg keje xde org brani tegur pasal rambut aku!



ok tu je...bai!


 

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails