Mr. Fowog teman setia

aku skang tengah menjalankan tugas2 khas kat batu pahat...alaa...bese la kalo dah kuli tu kan...
mane bos sroh gi menoreh, aku gi je la...so sepanjang aku dok menoreh getah kat batu pahat nih ingatkan ramai la fomfan2 vouge-de-vase kat sini kan...
ropa2nya aku sorang je der....giler ah...tapi xpe la...
aku datang sini pon nak mencarik rezeki yang halal ye, sedare-sedari sekalian....
so as long as aku selamat kat sini, aku dah bersyukur...
naseb baek la ade gak la 'bunge' kat sini skali dengan aku...
tapi die dah kawen and die adalah merangkap bos gak la kat sini...mandor la camtu...
so xpe2....ade hari yang aku kne gi menoreh 24jam weh...
sian kan...xpe...xpe...aku bersyukur gak sebab diberi peluang carik duit lebih...hik3...
so hari2 ku ditemani abg sayang aku sekor ni je la....i love u lah mr. fowog sayang!....
sayang..i love u...thanx for being there for me!
nampak sangat la aku masuk air kat sini kan...
bosan weh...
hari2 menoreh je...
tapi aku aim kurus gak la kat sini kan...
semoga turun sket la berat badan aku balek kl nanti...
sekian berita dari saye...

ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails