Kiut-sing kiut-sing yang kiuut

ari jumaat lepas, aku ade keje kat batu pahat...so aku dok la umah akak angkat aku...alaaa....yang entry semalam tu pasal kedai abang die tu (klik sini)...so skang aku nak cite pasal minatang yang aku paling suke dalam dunia...KUCING loh...hoh...aku xtau lak kat umah akak angkat aku ni ade banyak kucing...kiut2-sing lak tuh...tapi aku xtau la nape aku sangat tergoda and ter-ber-nafsu lak tengok anak2 kusing yang ade kat umah die...suke mak,nok...kat sini xyah la nak cite pepanjang kan...korang tengok je la mereka2 yang kiut ni..kalo korang tak geram, korang bukan manusie la kot....ahaks!


























~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hamek ko...skali sampai 25 gambar aku post...perati bebaek yer...dorang ni baru je sebulan lebih...elok sume dah putus susu and dah elok sakit kulit tu, tuan punye nak jual dah...sebab banyak nau la kusing kat umah die...sape nak booking nnt boleh roger tuannye ea...nak tau sapo tuannyo, korang kono la baco entry den yang somalam tu ha... (klik sini) ...so tunggu je la kat mudah.com tu ea...daa...

ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails