kete hadek buat hal

adek aku yang lebau tuh...!
 ni adalah antara entry basi yang aku nak cite kat korang....2minggu lepas, kete adek aku berapi kat bonet depan...sekian terima kasih... 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hak2...takkan la aku nak cite sket2 je puwn kan...yuup memang kete adek aku berapi kat bonet depan tapi xsempat nak snap picture sebab aku da panic takot meletop...bole? ye la...gile ko tengok api besar kat bawah enjin tu...!tak tau la camne bole berapi gitu kan...so aku sebenarnye nak cite pasal aku yang bosan gile tunggu tol-truck datang nak tarik kete adek aku...gile 1jam gak la weh...naseb baek abang2 imigresen datang tolong...tapi tolong bagi aku kete dorang untuk lepak je la..dorang join skali tunggu lori..cait..tapi tetap syukur...

fortuner okeh...ko ade!?
so start la idop boring aku nak tunggu lori ni kan...lembap la sangat weh....so korang layan je la luahan perasaan aku melalui terapi fotografi menggunakan bb bold 2 ku....

da start tukar sliper.....
da start stalk kawan2 adek aku yang xensem tu...hik2
permulaan snap mende2 ngarut....
makin menjadi2 bosan....
aksi terlampau lak nih....
aku rase aku cun time nih...bole!?

ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails