Kerja Kerja Kerja

 korang bace tak entry aku pasal mandur keje kat batu pahat?
bagus ye murid2...
so hari ni nak update lagi pasal keje menoreh getah aku yang tiada kesudahannya ini...
ecececeee.....
keje aku bukan la 24jam pon, tapi kalo skali bos dah suruh tu, ko hikotkan je la kan...
xyah la nak bising2...
sebab keje ko tu dibayar...
bukan ko wat free2 je pon kan...
so hikotkan je la ape yang bos ko tu suruh...
disebabkan aku dah diarahkan oleh bos untuk pegi ke batu pahat ni selama 2minggu untuk menoreh, aku masih mampu tersenyum...ok la kan dapat jumpe kawan2 menoreh baru kat sini....even aku sorang pompan...ye murid-murid...
saye sorang pompan ye disini....
xpe...
niat aku ikhlas datang nak bkerja...
menoreh getah ni bukan senang ye tuan-tuan dan puan-puan...
siap ade pas keje lagi...
keleees gituw...

korang ade..?!ade...?!

bokojo lah kito, sekueknyooo00...



ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails