Kakak Angkat Aku Punye Abang Punye Kedai

aku ade kat batu pahat skang...ade keje sket kat sini..aku lojing la kat umah kakak angkat aku nih...name die kak ana(bukan nama sebenar)ececee....hik2...lagipon dah lame xjumpe akak aku ni...so tumpang la tido umah die...disebabkan aku datang awal sket kat sini, so die bawak la aku jenjalan kat area batu pahat nih...disebabkan die ade abang yang tue setahun je dari die(aku dah tentu2 lagi mude dari akak aku oke),die bawak la aku gi kedai abang die ni...kedai aku nak panggil kedai ape pon aku xtau la...tapi more tu printing kindda stuffs la...more to making cards such as wedding invitation cards and making photobooks of wedding photos and stuffs...aku macam kagum and bangga la die and adik-beradik die bole bukak kedai camni kan...i mean their own sibling's business together...untung rugi tu sume terletak kat rezeki yang Tuhan bagi and usaha dorang...and kat sini aku nak tolong la rekemen kat sape2 yang berminat kan....sebab aku tengok effort dorang adik-beradik sangat gempak...i'm proud of u sis.....

they evencan photostats in A3,A4,A3 and banners (colored or non)
some of the cards and photos they've made
niceness kan...!?ni cover photo-book ye murid2...!
ni lak content dalam photo-book tu...some of them lah...
variety cards yang korang nak, dorang ni bole wat...
some of the kad kawen...xde la grand sgt..tp cukup tomei n ckup dgn bajet korang...
ni la ASSISTANT MANAGER-nya....hik2
selain wat printing, dorang ni pona ade kautim dengan sorang photographer ni..kawan2 abang akak aku gak...same2 wat bisnes ni kan...dorang ni skali pandang memang macam budak2 mude bese je kot...tapi memang aku tabik spring la sebab dorang da ade bisnes sendiri...nak idop senang skang memang kene wat bisnes la kot...they are such an Independence guys...soldiers!!SALLUTE!! hik3...

their own photographer...the package boleh tahan interesting gak laa..
bukti bisnes dorang bukan memaen okeh...!
ni la ropenye si ASSISTANT MANAGER-nyaa...En. Azwan Bin Satar...
for more details, contact them okeh...!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sebelum aku tamatkan entry kali nih, meh la nak inter-prem akak angkat aku mase poli dlu...mase kat poli dlu aku nakal weh...bese ar...budak KL kan...ngeh2...mase kat poli melaka dlu aku memang:- 
1.  suke laung name die kekuat kat cafe poli...
2.  suke pinjam buku die(sebab aku ni bajet nak bli buku sendiri)
3.  suke mintak tolong die buatkan assigment aku...
4.  suke makan megi free dalam bilik die...
5.  suke sroh die blikan makanan aku kat cafe...
6.  suke tido atas katil die time die sebok wat projek klas die...
7.  suke dengar die nyanyi lagu "Mama Aku Ingin Pulang"...
8.  suke pakse die dengar prob aku...
9.  suke ketuk pintu bilik die pastu lari...
10. suke pakse die gi cc maen friendster...


akak angkat ku syg.. AZEYANA BINTI SATAR....sengal!


ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails