durian batu pahat

kelmarin (24/5/11) aku cuti...sebab aku 23/5 tu dah keje 24hours kan...so si pulis ni ajak gi makan durian lak...ntah mne la die terbau durian nih...dah ngidam org tue tu....die laki oke...xde maknenye nak ngidam2 nih...ceh...so kitorang gi makan dlu kat ade warung ape ntah...tu la makan tengahari aku n tu gak la dinner aku weh...sian tak...lapar gile ar time tu...disebabkan makan kat warung tu di sponsor oleh si pulis nih, so aku ni memalu la kan nak mintak lelebih...kang dorang cop aku nih gile meatball kuat makan...hik3...so kne cover disitew....ahaks!

so lepas setel makan kat warung tu, kitorang b3 pon start la meroundkan diri sekitar bandar batu pahat nak carik durian...ntah mne ntah si Lan tu bawak...sampai 2kali u-turn gak la sebab salah jalan...sengal die tu...last2 sampai gak...ko bayangkan la aku ni dah la naek kete pulis...dok belakang lak tu...pastu tunduk sebab layan timeline(twitter) kan...da terase macam convict lak dowh...hahahaa...pedulik hape aku...ko ade...?!

sesampainye kitorang kat kedai durian tu, memang murah la...1kg 1MYR..murah maybe xsedap kan...tapi korang tengok je snap2 pic aku...baru korang bole nilai betapa sedap or tak la durian kat sini....nom...nom...nom....

1kg singgit okeh...ko ade?!
encik pulis tengah pilih doyan besh!
mamat tu terpakse disorokkn muke sbb nnt ade org anta sniper lak...
terbaek wok...!

kusing tido...gua punye!

ko kire btol2 biah...ni aku je punye tau...hebak ah!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

nasib baek aku dok hotel sensorang kan...so kalo nak melaps sekali pon, aku sorang je pon....tapi seyesly la...sampai je memang aku da start burping teruk la weh...memang bilik aku tu bkuap la dengan mau mulut aku der...naseb baek kuar angin yang kat mulut...kalo kuar angin yang kat tuuut..?! aku yang naya weh....hak2...tapi elok lepas beberapa belas kali aku burp, aku pom mem'buang' la dalam 3-4kali malam tuh...gile ko...panas weh....teruk tau....sekian laporan dari saye....

 
ok tu je...bai! 


No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails