cekelak from mommy blogger : kak jue

aritu kak jue baru gi langkawi and dengan sangat bermurah hati telah membelikan maknam2 adiah cekelet sorang satu kotak...
....bestnyeee....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
masalahnye skang dah 2minggu berlalu..
terase sayang gile nak makan...
korang kne paham....
nak gi langkawi tu memang 9 ke 10 tahun skali la nak gi kan....
so bile dapat cekelak yang orang bagi dari LANGKAWI lak tuh, sangat la tanak abeskan weh...
tapi kne abeskan gak la kot...
kang bkulat lak...
huw0oo...
meh aku bagi korang jamu mate sket...
sket je ea!!






ce teke...ce teke...
bape banyak cekelak yang aku da makan stakat ni....?!
sape btol aku bagi adiah 1ketul cekelak DAIM...ngeh2....



ok tu je...bai! 

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails