Big Boss Datang Melawat Kawasan

aku pon lupe ntah bile APMM punye KP nih datang melawat ntah... label entry pon da tulis cite basi kan...haih.... xpe2... aku bole cite gak kat korang... Laksamana APMM nih merupakan di dalam rangka lawatan cawangan2 APMM seluruh Johor... so xpasal2 time aku tengah keje kat sini lak die nak datang wat lawatan lak kan... tapi xde ape pon... just nak tebgok sket2 keadaan opis anak2 buah die kat johor ni la kot... so kitorang yang xde kne-mengena ni kne gak la bagi kerjasama dengan die....aku ingatkan KP biase je kan...saje nak jenguk2 je...rupenye siap ade kawad hormat lagi der...gempak gak...tapi kecil2an je la...gile ko...DATUK tuuu...KP aku pon ENCIK  je...Tuan Haji pon belum lagi....hik3...anyway so aritu kitorang sume kne la berpakaian kemas sket...sket je...aku bantai pakai sneakers gak je datang opis...pedulik hape aku kan...bukan opis aku pon...hak3....tapi aku tetap hurmat dengan pakai kemeja n suar slack gi opis...kalo tak aku bantai pakai jeans n t-shirt berkolar je...so?!

tengok tu...aku xtipu...siap ade perbarisan huurmat lagi..keleees...!


ok...datuk da start checking....giler ah gigil w0ooo...


die tengok lu dari atas sampai bawah!


aku penah gak wat kawad ni..tp EN.KP aku je la yang check pon...


abes check anak2 buah die, start nak naek opis lak letew...!

so lame gak aku and the gang tunggu LAKSAMANA DATUK MOHD AMDAN BIN KURISH nih...best kan name die...!? first time aku tau name die ni pon dari anak buah die sorang ni from Pengkalan Lumut tapi datang Batu Pahat same wat keje dengan aku...sebenarnye anak buah die ni pon x sure name sebenar DATUK KP dorang ni ape..apedaaa..! *jelim kat En. Zairin*

garang je muke kan...haip!!!



ok tu je...bai!


 

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails