bersabar makan kat Restoran Saba....

hari ni hari efektif aku sebab aku ade keje sket nak wat...kalo tak, melangut je tengok video-clips kan...so arini busy sket...slalu tengok jam, baru pkl 8.30am...yoleh lagi, baru pkl 9.15am...arini, pandang jam je dah pkl 12.05pm...gile seh...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
back to the story.....
tetibe je ade insan yang pemurah ni mesej aku ajak kuar makan...
die 'open-table'..get it?!...
amin tinggi aku weh...
dah la dwet kne catu skang...
rezki plak melimpah2 kan...
alhamdulillah....

banyak2 la bersabar ye sume2....

barbican rasberry untuk ana laa...
barbican syirab sya'ir tuuuut...btol?
ya alei...ya alei...syukran...syukran....
xyah tgk ayam sangat...ko tengok nasik tu...fanjaaan lah..!
stengah jam der...setel....
lepas makan nasik nih, tibe2 je nak tercakap stail arab lahh...
ya habibii...ya habab**.......ahaah...no no noo...
jangan mensyarut lah..
berdosa lah...
perut pun suda kinyan...
mata pon suda berat...
macam mana mau kirja..?!
sudah malas lah..
unta fadang fasir fun takda malas macam ente lah...
hik2...

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

UCAPAN SKET....
time kasih saya ucapkan kepada insan tersebut yang sangat2lah bermurah hati dengan kawan2 beliau...semoga rezeki beliau bertambah dan melimpah ruah lagi...aminn....anda telah menjadikan saya insan terpilih untuk makan skali dengan pegawai2 unit anda...time kasih la sangat2 ye...


mate da macam mata unta la...kuyu sajaa...


~~~~~~~~~~~~~~~~


ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails