kaki cun

 ape je la tajuk entry ni kan...suke ati la...aku terase kaki aku cun je arini...aku gtau la...ade korang nak cakap kaki aku cun ke? x kan...biar la aku nak cakap kaki aku cun...nanti aku cakap la kat korang lak...kaki korang cun...bole?...kalo nak meh la bagi gamba kaki korang...kalo aku rase cun aku wat entry...bole ape..?!hik3sebab maybe ni kasut baru kot...bukan...bukan...kasut baru je pakai...kasutnye da lame da...hik2....

dlm bilik meeting sempat lagi nih...

cunnye kaki aku bile pakai kasut ni...
 sape2 yang jeles, meh aku kasik try kasut nih...tapak tebal nih...bwahahahaha

p/s : hal ni terjadik semalam...harap maklum...


ok tu je...bai!

2 comments:

Salhah Suhot said...

lawa kasut

nadia- said...

ofkos la...baru ma...hik3...saje menunjuk2...hahahaa..

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails