fesyen merepek

 tadi bekpes dengan kak jue, dayah n iqah...
makan kueh je pagi nih sebab tengahari nak bantai durian...
back to the story....
lepas abes makan tadi borak2 la dengan maknam2 nih....
sambil2 tu aku bace majalah WANITA...
skali ternampak ade satu iklan pelansingan badan nih...
xcaye meh tengok nih...
merepek tahap dewa hanuman.....

nak tunjuk betis da xde selulit kot!?
time ko gemuk ko tutup aurat...
siap jubah kaler merah lagik...(kalo korang prasan kat pic belakang tu..)
bile ko dah kurus nih. tengok tu....
ko da la hijab, pastu pakai short-dress lak kan...
dah macam indon je aku tengok...
agak2 la weh...
kak jue cakap maybe orang yang nak wat iklan ni yang suruh die pakai baju camtu sebab nak tunjuk kemujaraban produk die....
kapir laknat ke ape yang suruh tu? aku lak yang malu bile tengok gamba camnih... da kne bayar juta2 ke ape la tu kot....
alhamdulillah setakat nih, kawan2 yang aku kenal sume hijab and aurat dorang okeh...
jangan la korang pakai camni weh..
kalo aku jumpe mau aku sembur je korang nanti....



p/s : semoga Tuhan bukak hati aku lak untuk pakai hijab...
yang baik sume datang daripada-Nya...
yang buruk sume datang dari hamba-Nya...

ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails