Central Market ke nih?!

aritu aku wat static-watch kat petaling street...memandangkan da banyak kali sangat la gi PS tuh so melarikan diri la ke CM...sebab dengar cite da baru skang tempat tu...da bpe lame aku tak gi CM ni kot...dah ade Kasturi Walk skang...last datang sini pon wat sketching time blaja kat poli dlu...
[ aku budak archi dlu okeh....*angkat kenim sbelah*]
pastu da xde da datang sini...sangat2 la ketara perubahan weh...yang penting makin bersih la....tapi ade satu mende je yang aku sedih sangat....biar la sedih aku dlu...aku jamu korang tengok sekitar CM skang k....

nape xletak name Teh O Ais Limau Kasturi Walk?

shirt2 yg COOL....!

atas tu juai moto antik okeh adek2 sume...!




rambang mate tengok bangle lalu sini der....!

masaleh nak try spa "ikan geget kulit"....

geli2 lak neh....

bangle kamtumi.....!

heaven weh.....!


ade sape2 brani nak pkai spek nih...?!

vintage gile gegambar sume....!

Marlyn Monroe punye gegambar besepah2....!

mende ni kiut...!



kedai beg dari aku standart 3 da ade ok...ce kire da bpe taun da...!>?


pasni kalo jenjalan da xkene hujan daa....*lompat bintang*

dulu kedai ni mcD tau...skang da jadik kdai makan indon...sedih weh....!

kiosk nih wax nomei...!

sbenarnye aku sedih sebab McD tempat aku slalu lepak time skolah dlu da xde....tempat dating tu dlu...skang da jadik tempat makan indon..tengok kedai macam ok tapi xmoh masuk...kang kalo masuk aku order ciken mekdilax acane...?!huw0ooo... 



ok tu je...bai! 

2 comments:

Lyana MK said...

aku pn dah lame weh tak gi cm..heheeh tak tau nk ke sana buat apeee...heheeh

nadia- said...

gi la weh...sbenarnye gi on bukan ko nak sopim sgt pon.saje nak jalan2 cuci mate....

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails