8 April 2011 : Part 1 - Tutti Fruity Bangi

 semalam aku n kawan2 blogger gi detim kat bangi...asal bangi je memang tutti frutti la der....ekceli aku n kak jue da penah makan da eskem ni....tapi disebabkan temptation yang maha gempak dari kitorg bdue kat akiss n kak ana, so kitorang serang la tutti frutti bangi nih...kak ana n akiss xpenah makan kat sini lagi...so eksaited giler la dorang bdue...tapi aku n kak jue pon eksaited je gak...so..?!
ni la tupi-puti bangi...tecit je tp eskem sedap...!

antara peserta terawal n termurah...ahaks...!

nom...nom.....sedap der....

kak nam memasing snap pic nk update entry nnt...hik3

memasing punye creation....

aku punye ade gummy bears..korang ade..?! ade..?!

nak bawak balik bekas nih malu lak...haish

sayang nye nak makan gummy bears tersebut.....huw0ooo

setel dalam 15 minit jer..korang bole..?!

hello...ainul aisyah punye kedai okeh...kelas gitu...pape pon tetap artis kot...hik3...naseb kitorang xbaek je die xdatang aritu..kalo x mesti ade pic kitorang dengan die...hik3...

ni ainul aisyah ea sape2 yg xknal...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

p/s : akiss panggil kedai ni TUPPI PUTTI.....teeeett...



ok tu je...bai!

2 comments:

lily said...

dah gemuk???
-tira-

nadia- said...

xpaham soalan la...!

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails